רעיונות לבת מצווה

בת מצווה היא אחד האירועים המשמעותיים בחייה של נערה צעירה. זהו אירוע של פעם בחיים ולכן, תרצו בוודאי להפוך את האירוע למיוחד מאוד ובלתי רגיל, בעזרת מגוון רעיונות לבת מצווה. תוכלו להיעזר ברעיונות הבאים כדי להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת, בראש ובראשונה עבור בתכם אבל גם עבור המשפחה ועבור כל המוזמנים. 
  1. בחרו מקום מיוחד, עדיף מקום כזה שיש לו משמעות אישית, אופי ייחודי, אווירה או ערך מרגש. זה יכול להיות פארק או אולם מיוחד, חוף ים ציורי או גן אירועים. בהמשך נפרט על אפשרויות מעניינות נוספות. 
  2. שלבו באירוע נושא או קונספט ייחודי עבורכם. נושא מתאים לבת מצווה יכול למשל לשקף את הכישורים או תחומי העניין של בתכם. זה יכול להיות נושא שקשור לאופנה, לסרטים, למוזיקה, לאגדות, לקרנבל, לריקודים ועוד ועוד. 
  3. צרו כניסה מפוארת ומפעימה. כניסה מיוחדת מעוררת רושם עצום ברגעים הנכונים. כדאי לשים דגש על עיצוב מיוחד בכניסה לאירוע כולו אבל בעיקר סידור כניסה מרהיבה לנערת בת המצווה. חשבו על אפשרויות כמו שביל שטיח אדום מרופד בבלונים או אפקטים מוזיקליים מיוחדים, כניסה על כרכרה מפוארת או אפשרויות נוספות כפי שנתאר בהמשך. 
  4. שלבו במהלך האירוע אטרקציות בשיתוף הקהל. זה יכול להיות הזמנת אמן גרפיטי שמציג שיטות לציורי קיר, אמני איפור שמאפרים כל מי שרוצה, עמדות צילום עם אביזרים הקשורים לנושא האירוע, מכונות משחק מלהיבות ועוד ועוד.
  5. שלבו באירוע עיצובים בעלי ערך. למשל אפשר לכתוב את השם של נערת בת המצווה, את ראשי התיבות של שמה או את הכינוי שלה, באותיות מוארות או מוגדלות. ניתן לקשט את המקום כולו עם צבעים האהובים על הנערה ולהוסיף תפאורה קסומה כיד הדמיון. 
  6. אפשר לארגן חוויה מיוחדת כגון הדלקת נרות או חלוקת פרחים. שיתוף האורחים ייתן ערך מיוחד למשל, כל מי שמדליק נר צבעוני או מקבל פרח, יכול לומר כמה מילים כגון ברכה או זיכרון מיוחד שכולל בתוכו את נערת בת המצווה.

חשיבות בחירת המיקום לבת מצווה

בחירת המיקום המושלם לבת המצווה היא גורם מרכזי שתורם רבות להצלחת האירוע. המיקום תורם לכל האווירה, הוא צריך להיות מספיק מרווח, מסביר פנים, מאיר עיניים. כאשר המיקום נבחר היטב, זה מקרין על האירוע עצמו שיכול להפוך ליותר מיוחד, מקורי וכיפי. חשוב לציין שכל מיקום מיוחד מביא עימו יתרונות ייחודיים משלו. למשל: 
  • אם הבית שלכם מיוחד וגדול מספיק, ניתן לשקול אותו כמקום מתאים. לערוך בת מצווה בבית זה נחשב כיום למקורי מאוד, אבל זה לא הכל. קיום של האירוע בבית יוצר אווירה חמה ואינטימית במיוחד. כמו כן ניתן להשקיע בעיצוב הבית ללא שום מגבלות שעשויות לחול במקומות מחוצה לו (למשל שעת האירוע, אופי האטרקציות ועוד). 
  • ניתן לבחור אירוע בסגנון בריכה. בת מצווה בבריכה מאופיינת באווירה מרעננת, קיצית. האווירה יכולה להיות אווירת חופש מושלמת, הן כשמשכשכים בתוך המים והן כאשר רוקדים ליד הבריכה. 
  • אם מצאתם אולם אירועים אלגנטי ויפה, זו יכולה להיות בחירה טובה עבור אירוע שיש בו הרבה מאוד מוזמנים. במקרה כזה, רצוי שהאולם יהיה מקושט באופן מיוחד, שייתן אווירה מלהיבה או ייחודית וחד פעמית לאירוע שלכם.
  • אפשר להביא בחשבון בת מצווה בסירה גדולה או אפילו ביאכטה. אירוע כזה יכול להתאפיין באווירה של הרפתקה או באווירה של יוקרה מהסרטים. הנוף של הים, הריקודים על רקע הגלים, המוזיקה, כל אלה מרגישים ונראים שונים לגמרי כאשר הים נפרש מסביב. 

אירוע בת מצווה בסגנונות ועיצובים שונים

כשאתם מתכננים את בת המצווה של בתכם, קחו בחשבון שאירוע מעוצב באופן מוקפד יהיה גם מיוחד ואישי יותר. תוכלו לבחור בין אין ספור נושאים וסגנונות עיצוב שונים, מתוך מטרה שהאירוע יהיה מגובש, מיוחד וכמובן כל כולו חגיגה לעיניים. בין האפשרויות שתוכלו להביא בחשבון, למשל:

עיצוב הגן הקסום - הפכו את האירוע לבעל אופי המשלב טבע עם קסם. באירוע כזה יהיו  צמחייה יפה ומקושטת לצד אורות נוצצים שנותנים נופך של קסם פיות. אפשר להזמין שלל סידורי פרחים מלהיבים או לשקט את העצים והשיחים הקיימים. ניתן לשלב גם מתקני שעשועים, לאווירה שונה ומעין תזכורת לתקופת הילדות שחלפה. 

נשף מסכות בסגנון וונציה – ניתן לסגנן את האירוע באופי יוקרתי ושיקי, כאשר האורחים יקבלו כל אחד מסכת פנים ייחודית ומרהיבה. האווירה של אלגנטיות תוכל לכלול קישוטים  עשירים ברקע ומוזיקה מתאימה. 

סגנון בת הים הקטנה – לחובבי דיסני או אגדות אנדרסן, אפשר לעצב את בת המצווה בסגנון בת הים הקטנה או בסגנון של חגיגה תת מימית. אפשר לעצב ווילונות וחפצי נוי בהשראת הגלים, הדגים, אנשי הים ושונית אלמוגים.
​​​​​​​
יום שוק – אפשר לעצב את מקום האירוע בסגנון של יום שוק כפרי או של שוק איכרים. מתאים לחובבי טבע, חובבי מזון בריאות ולכל מי שאוהב את האווירה המיוחדת של שווקים כפריים בארץ או שוקי איכרים בעולם. 
​​​​​​​​​​​​​​

כניסה מרשימה וחגיגית לבת מצווה

הכניסה של נערת בת המצווה נותנת את הטון וכדאי להשקיע בכך מחשבה. כניסה בלתי נשכחת הופכת את האירוע כולו למרגש ומיוחד יותר, עבור הנערה והמשפחה. בין האפשרויות המרשימות:

זיקוקים קרים לבת מצווה
זיקוקים קריםזיקוקים מלאי אור, ללא חום, שמפיקים ניצוצות ואור זורח. זוהי כניסה מסנוורת במובן היפה של המילה, הכל מואר ונוצץ כשנערת בת המצווה נכנסת. ניתן לשלב זאת עם רעיון נוסף, שבו האורחים מקבלים זיקוקים קרים אישיים, ומלווים את כניסת הנערה המוארת בהרמת הזיקוקים למעלה בידיהם.
ליווי כניסת עם פסנתר לבת מצווה
ליווי עם פסנתר - פסנתרן ינגן שיר מיוחד או מוזיקה שהנערה אוהבת. כל זאת בזמן שנערת בת המצווה עושה את דרכה ונכנסת ברוב פאר בשמלת האירוע. זו כניסה קלאסית עם נופך של אלגנטיות ורגש.
כניסת השטיח האדום ובלונים לבת מצווה
כניסת השטיח האדום – פורשים את השטיח האדום ותוחמים אותו בחבלי קטיפה. זה יוצר כניסה בסגנון סלבריטאים, במיוחד עבור אורחת הכבוד שכולם באו לחגוג איתה.
כניסת עם שביל מרופד בלונים לבת מצווה
שביל מרופד בלונים - שביל צבעוני, בבלונים צבעוניים או בעלי פרחים, שיוביל את נערת בת המצווה לחלל האירוע המרכזי.
כניסת כרכרה לבת מצווה
כניסת על על נדנדה ירח לבת מצווה
כניסת כרכרה או על נדנדה ירח – הנערה נכנסת בתוך כרכרה אגדית שנושאת אותה פנימה. אפשרות נוספת היא, שהנערה נכנסת כשהיא רכובה על נדנדה שמימית בצורה ירח מאיר שמגיע אט אט ונושא אותה על גבו. 

יתרונות בחירת חברת עד האירעו להפקת בת מצווה מיוחדת

שכירת חברת עד האירוע להפקת בת מצווה מיוחדת תאפשר לכם ליהנות מאירוע שמופק באופן הכי מקצועי שיש, עם כל הפרטים הקטנים. האירוע נשען על מומחיות, ליווי אישי ואין ספור אפשרויות להפתעות בטעם שלכם. עם חברת עד האירוע תוכלו ליהנות מכל אלה:
  • מגוון רחב של אפשרויות בילוי ואטרקציות שיתאימו לסגנון שלכם 
  • מגוון רעיונות כניסה מרשימים כדי לגרום לנערה להרגיש כמו כוכבת 
  • יחס אישי ותכנון מוקפד להבטחת אירוע ללא רבב
  • אפשרות לשיתוף פעולה עם מגוון ספקים איכותיים ופתרונות מהשורה הראשונה כדי להגשים את בת המצווה החלומית ביותר
אפשרות לשיתוף פעולה עם מגוון ספקים איכותיים ופתרונות מהשורה הראשונה כדי להגשים את בת המצווה החלומית ביותר

אטרקציות נוספות לבת מצווה מבית עד האירוע

הנה טעימה מעוד אפשרויות של אטרקציות לבת מצווה, שחברת עד האירוע תוכל לספק לכם:
  • DJ מקצועי שירקיד את האורחים ככל שירצו, אפילו עד השעות הקטנות של הלילה
  • שולחנות משחק מגוונים להנאת האורחים בכל הגילאים
  • עמדות מולטימדיה אינטראקטיביות לחגיגת חוויה טכנולוגית
  • עמדות כיבוד מפתיעות וטעימות לבת המצווה שלכם, למשל סושי, פיצה בר, דוכן פופקורן, מתוקים, מזרקות שוקולד, שייקים 
  • מרים וזמרות ו/או רקדניות אנרגטיים שיובילו את האורחים עם להיטים וריקודים 
  • אמני קריקטורה או איפור מוכשרים 
מסכים ירוקים או לבנים לעמדת צילום באירוע בת מצווה
מסכים ירוקים או לבנים - אפשרו לאורחים "לעשות פוזות" על רקע דיגיטלי כיד הדמיון.

מגנטים בהתאמה אישית באירוע בת מצווה
מגנטים בהתאמה אישית – חלוקת מגנטים מותאמים אישית, הכוללים תמונות של האורחים שלכם.

קיר בסגנון אוסקר באירוע בת מצווה
קיר בסגנון אוסקר - זוהר הוליוודי עם קיר צילום ענקי של אווירת כוכבים.
מחלקי ממתקים על קביים באירוע בת מצווה
מחלקי ממתקים על קביים - הפתיעו את האורחים עם הולכי קביים מוכשרים, המציעים ממתקים טעימים כשהם מחופשים לקופים.

Coi בניית אתרים