עמדת צילום לבת מצווה

היתרונות של עמדת צילום בבת המצווה

עמדות צילום נחשבות לאטרקציה מובילה לבת מצווה. חברתנו מתמחה באטרקציות מגוונות, כולל  עמדות צילום בסגנונות רבים ובאיכות גבוהה, בהתאמה לאירוע שלכם ולקונספט שאתם מעוניינים.  בין היתרונות של עמדת צילום לבת מצווה תוכלו למצוא:
  • מזכרת נפלאה לכולם - בניגוד לצילום אירועים מהסוג הרגיל, עמדת צילום מאפשרת לאורחים להשפיע ולבחור את אופי הצילום, הסטריפים של הצילומים או התמונות הדיגיטליות שמקבלים. כל אלה הופכים ליופי של מזכרות שכיף לקבל ולשמור בבית. 
  • ליהנות מחוויה סוחפת - עמדת הצילום מספקת חוויה מהנה וסוחפת, המתאימה לאורחים בכל הגילאים. העמדה תורמת לתחושה מגבשת ומספקת אין ספור רגעים מהנים ומיוחדים. 
  • אפשרויות לכל אחד ולכל סגנון - עם מגוון אביזרים, תפאורות רקע ופילטרים נפלאים, עמדות הצילום מציעות שלל אפשרויות ותוצאות שכל אחד יאהב. האורחים יכולים לבטא את היצירתיות והאישיות שלהם וטעמם האישי, על ידי בחירת אביזרים, סגנונות, רקעים ועוד. 
  • פתרון משתלם - שכירת עמדת צילום במחיר נוח. זו גם יכולה להיות חלופה חסכונית להזמנת צוות צלמי אירועים גדול (מזמינים פחות צלמים בזכות הזמנה עמדת הצילום). 
עמדת תילום סלפי

יצירת תמונות עם רקעים מהממים

אחד ההיבטים הכיפיים ביותר של בעמדות הצילום שלנו הוא היכולת ליצור תמונות עם רקעים וירטואליים מדהימים. באמצעות טכנולוגיית מסך ירוק שמאפשרת הוספת רקעים, אנו יכולים "להעביר" את האורחים שלכם למקומות אקזוטיים, אפשר להכין רקע אגדי או ליצור כל תפאורה על פי נושא או סגנון בת המצווה שלכם.

דמיינו את האורחים שלכם מחייכים מול שקיעה יפהפייה על החוף, טירה ייחודית קסומה, או רקע מעוצב עם שמה או ראשי התיבות של נערת בת המצווה. תפאורות יצירתיות מוסיפות מגע מיוחד ומרהיב.

הרקעים הווירטואליים שלנו נאספו בקפידה ועוצבו להנאתכם ולהנאת האורחים. נשמח להבין מכם את הנושא וההעדפות שלכם, כך שהרקעים ישתלבו בצורה כמה שיותר טובה באירוע שלכם. 

תמונת על גבי לוחות עץ

הניסיון של חברת עד האירוע בהקמת עמדת צילום לבת מצווה

עם ניסיון של שנים בענף האירועים, חברתנו ביססה את עצמה כספקית מובילה של שירותי עמדות צילום לחגיגות בת מצווה ברחבי הארץ. אנו גאים במומחיות שלנו ושואפים לתת לכם יותר.

הצוות שלנו מבין את הטעם הישראלי ואת הרצון לשירות ותוצאות מעל ומעבר. אנו ניגשים לכל אירוע עם תשוקה ומחויבות למצוינות. מהייעוץ הראשוני ועד ליום האירוע, נעבוד אתכם כדי שכל היבט יהיה לשביעות רצונכם.

הצוות המקצועי שלנו בקיא בטכנולוגיות הצילום, התפאורה והטרנדים בתחום האירועים ובפרט בעמדות צילום. לכל סגנון שתרצו, יש לנו את המומחיות והציוד כדי להפיח חיים ברעיונות שלכם ובסגנון הרצוי לכם.

איך עובדת עמדת הצילום באירוע בת מצווה?

השירות שלנו מלווה אתכם לאורך כל הדרך:
1. ייעוץ ותכנון - אנו מתחילים בהיכרות איתכם ועם נערת בת המצווה שלכם, הבנת העדפותיכם, נושא האירוע וכל בקשה מיוחדת שיש לכם. הצוות שלנו ידריך אתכם לגבי האפשרויות והסגנונות המתאימים ביותר.
2. התאמה אישית בשבילכם - בהתאם לבחירות שלכם, אנו נתאים אישית את העמדה או עמדות הצילום לפי הסגנון והאווירה של האירוע שלכם. הכוונה היא לבחירת התפאורות, האביזרים המתאימים וכל פיצ'ר שתרצו כמו מיתוג מיוחד, שאין לכל אחד.
3. תפעול וליווי אישי - ביום בת המצווה, הצוות המקצועי שלנו יגיע למקום לפני התחלת האירוע, על מנת להקים את העמדה ולוודא שהכל תקין לחלוטין ובדיוק במקום. לאורך כל האירוע, הצוות שלנו יהיה נוכח כדי לעזור לאורחים, לתחזק את העמדה ולתת מענה לכל צורך שיתעורר.
4. המון כיף - ככל שהאירוע מתקדם, לאורחים תהיה הזדמנות ליהנות מהצילומים, מתי שהם רוצים. הצוות שלנו ישמח לעזור בבחירת אביזרים ובכל שאלה, כך שלכולם ייהנו תמונות מלהיבות ומיוחדות.
5. הדפסה מיידית או בשיתוף דיגיטלי - בהתאם לחבילה שתבחרו, האורחים יכולים לקבל תמונות מודפסות בסגנון הרצוי. אנו מציעים גם אפשרויות שיתוף התמונות במדיה הדיגיטליות, באינטרנט, במייל, בווטצאפ, במדיה חברתית וכו'.

האם עמדת הצילום מתאימה גם למקום פתוח?

בהחלט כן! אנו יודעים שהרבה אירועים מתקיימים כיום באוויר הפתוח, בגני אירועים, בחוף הים וכדומה. יש לנו שלל פתרונות לאירועי חוץ. עמדות הצילום העמידות יעמדו בתנאי מזג אוויר שונים, להנאתכם ולהנאת האורחים.

בין אם האירוע שלכם מתקיים בגן אירועים יפהפה ובין אם בווילה רחבת ידיים או בחוף, אנו יכולים להתאים את הפתרון הנכון. אנו משתמשים בחומרים עמידים, חזקים ואיכותיים.

וחשוב לא פחות, הצוות שלנו יעבוד בשיתוף פעולה אתכם או עם מפיק האירועים או נציג גן האירועים או האולם, כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור העמדה. ניקח בחשבון גורמים כמו תאורה, נגישות, סגנון האזור, כמות מוזמנים, תאורה וכל ההיבטים הטכניים והאחרים. 

אטרקציות נוספות שיכולות להתאים לבת מצווה

חברתנו מציעה עוד מגוון אטרקציות מרגשות, איכותיות ושוות, להעצמת חגיגת בת המצווה:
מסכים ירוקים או לבנים לעמדת צילום באירוע בת מצווה
מסכים ירוקים או לבנים - אפשרו לאורחים "לעשות פוזות" על רקע דיגיטלי כיד הדמיון.

מגנטים בהתאמה אישית באירוע בת מצווה
מגנטים בהתאמה אישית – חלוקת מגנטים מותאמים אישית, הכוללים תמונות של האורחים שלכם.

כניסת בת מצווה על נדנדה זוהרת
אטרקציות בכניסה לבת מצווה למשל כניסה על נדנדה זוהרת כמו יהלום - נערת בת המצווה עושה כניסה מסנוורת, על נדנדה נוצצת.

תצוגת זיקוקים קרים באירוע בת מצווה
תצוגת זיקוקים קרים - שדרגו את ההתרגשות עם מופע זיקוקים קרים עוצר נשימה.

קיר תמונות מותאם אישית לעמדת צילום באירוע בת מצווה
קיר תמונות מותאם אישית - רקע מותאם לתמונות האורחים לאורך כל האירוע.

צמידי ליד לאירוע בת מצווה
אטרקציות המופעלות באמצעות לד, כגון צמידי לדהאירו את המקום עם צמידים מאירים ומשני צבע.

כניסת בת מצווה עם שביל בלוני לד
שביל בלוני לד - יוצרים כניסה קסומה עם שובל מקסים של בלונים זוהרים.

אותיות מוארות עם שם מותאם לבת מצווה
אותיות מוארות - אייתו את שמה של נערת בת המצווה או את ראשי התיבות שלה באותיות מאירות ומהממות.

קיר בסגנון אוסקר באירוע בת מצווה
קיר בסגנון אוסקר - זוהר הוליוודי עם קיר צילום ענקי של אווירת כוכבים.

מחלקי ממתקים על קביים באירוע בת מצווה
מחלקי ממתקים על קביים - הפתיעו את האורחים עם הולכי קביים מוכשרים, המציעים ממתקים טעימים כשהם מחופשים לקופים.

Coi בניית אתרים